• Futureproof Recruitment

    Hét event vol vooruitstrevende recruitment oplossingen

    30 maart 2017, Jaarbeurs Utrecht

Futureproof Recruitment

Hét event vol vooruitstrevende recruitment oplossingen

30 maart 2017, Jaarbeurs Utrecht

 

              Leon Willemsens
           

Leon maakte als controller een vliegende start bij bedrijven als Unilever en Shell. Al snel rolde hij de HR-wereld in waar hij recruiters vaak rond zag rennen als marmotten in een kooi. Dit moest toch efficiënter kunnen? In 2006 was hij een van de twee oprichters van Endouble (toen nog Netwerven) en vandaag is het bedrijf verantwoordelijk voor de data-gedreven recruitment-websites van meer dan honderd klanten wereldwijd.

 

Als controller van huis uit weet Leon op een bevlogen manier ‘cijfers’ te integreren in de recruitment-wereld. Vertrouwen op je onderbuikgevoel? Niet als je het Leon vraagt. Bigdata-recruitment is zijn passie en geloof. Bij Endouble werkt hij dagelijks met mede-evangelisten aan het futureproof maken van recruitment voor klanten met dezelfde visie.

 

              Martijn Hemminga
   

       

Martijn Hemminga is adviseur, docent, spreker, auteur en ondernemer op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie, employer branding en recruitmenttechnologie. Vanuit zijn bedrijf Nr29 adviseert, begeleidt en helpt hij werkgevers op het gebied van employer branding en strategische arbeidsmarktcommunicatie. Hij opereert hierbij op het snijvlak van organisatie, communicatie en human resources. In 2012 verscheen het boek Bouwen aan Het Nieuwe Employer Brand waarvan hij een van de auteurs is. Daarnaast is Martijn medeoprichter van en hoofddocent aan de Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie en organiseert hij jaarlijks het Recruitment Tech Event en de Recruitment Tech Awards.

               
              Martin van Kranenburg
            Martin is een veelgevraagd docent, spreker en dagvoorzitter met expertise op het gebied van conversie optimalisatie, en neuromarketing. Hij heeft aan de wieg gestaan van de website van D-reizen (1995–2006) en het succesvolle vakantiehuizen verhuurplatform Micazu (winnaar thuiswinkel awards 2011-2014). Hij is een gepassioneerd spreker en neemt je in één dag mee hoe je websitebezoekers onzichtbaar kunt overtuigen. Hij laat je ervaren hoe je met kleine aanpassingen, grote resultaten kunt boeken. 

Specialist in online beïnvloeden
Martin is de schrijver van de populaire Marketingfacts whitepaper ‘online beïnvloeden’, waarin hij de principes van Robert B. Cialdini heeft vertaald naar een online omgeving. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing en bekend van zijn gezaghebbende boek ‘Influence‘. Tevens is Martin de bedenker van het ConversionFriday model, waarmee hij bedrijven helpt om aan de hand van een structurele focus de online omzet in korte tijd te verhogen
               
              Rene Herremans
            Rene is zijn loopbaan gestart in marketing en marketing communicatie, bij diverse reclamebureaus en adverteerders. In zijn functie bij de Rijksvoorlichtingsdienst werd hij, onder andere door het werk voor het ministerie van Defensie, gegrepen door het vak arbeidsmarketing en dat heeft hem sindsdien ook niet meer losgelaten. Dit heeft onder andere geleid tot de publicatie van 2 managementboeken; Uw werknemer wordt klant (Winnaar LTP van den Bergh prijs) en De Merkmotor. Rene heeft in zijn huidige rol van Sr Manager Employer Branding en Employee Engagement bij Albert Heijn, arbeidsmarketing bij Albert Heijn op de kaart gezet en met zijn vernieuwende resultaatgerichte aanpak en visie diverse awards voor Albert Heijn binnengehaald. Daarnaast is Rene op part time basis zelfstandig adviseur. Meer weten kijk op Merkrelaties.nl of lees Rene zijn blogs op Merkrelaties.wordpress.com
               
              Marloes Droog
           

Als campagnemanager EC O&P is Marloes Droog verantwoordelijk voor de ontwikkeling en uitvoering van de arbeidsmarktcommunicatiestrategie van de Rijksoverheid. Werken voor Nederland is de arbeidsmarktcampagne van de Rijksoverheid en de opvolger van de (voor veel mensen bekende) campagne 'Werken bij het Rijk, als je verder denkt'. Met de campagne Werken voor Nederland werkt het Rijk aan haar imago op de arbeidsmarkt. Marloes was verantwoordelijk voor de overgang naar Werken voor Nederland en bewaakt het employer brand van de Rijksoverheid.

Marloes heeft daarnaast diverse andere communicatierollen vervuld bij de Rijksoverheid. Ze overziet alle facetten van communicatie, is altijd op zoek naar manieren om mensen in beweging te krijgen en  is een denkende doener.

               
              Vynita Bansropansingh
            Vynita werkt als jurist en trainer bij het College voor de Rechten van de Mens. Zij adviseert burgers en organisaties bij vraagstukken over discriminatie en het gelijkebehandelingsrecht. Lees het interview met Vynita over het werven en selecteren zonder oogkleppen.
               
              Harriet Aans
           

Na jaren in de werving & selectie te hebben gewerkt is Harriet sinds begin 2014 onderweg als trainer en adviseur. Ook persoonlijke coaching valt onder haar competenties. Harriet is nieuwsgierig naar drijfveren, energie en mindset van mensen om van daaruit te kijken naar persoonlijke ontwikkeling, teamdynamiek en/ of organisatiecultuur. Samen met het College voor de Rechten van de Mens zet zij thema’s als diversiteit, inclusie en stereotypering bij organisaties op de agenda. 

 

              Jaap Schoeman
           

Jaap werk graag aan de voorkant van nieuwe ideeën en technologieën met als bovenliggende noemer dingen beter en leuker maken. Sinds een paar jaar is hij samen met Max Boodie aan het ondernemen op het snijvlak technologie, mensen in het echt met elkaar verbinden en daarmee een sociaal maatschappelijk probleem helpen oplossen. Het meest recente initiatief is PlaytoWork.nl. Een gegamificeerd arbeidsbemiddelingsplatform (spelen voor een baan). Specifiek voor net afgestudeerde mbo-ers. De serious games brengen gedrag, drijfveren en competenties in kaart en het platform koppelt hen aan werkgevers en stageplekken. Op voorwaarde dat zij matchen op hard skills en het “wens-gedrag”. Naast PlaytoWork is Jaap Schoeman actief lid van Mensa, tennisser en reiziger.

 

              Max Boodie
           

Max Boodie (1964) is ondernemer, investeerder, consultant & supply chain specialist, auteur en promovendus. Hij werkte zo’n vijftien jaar bij adviesbureau Berenschot en gaf daarna leiding aan het door hem opgerichte DPA Supply Chain People. Hij heeft geïnvesteerd in verschillende succesvolle start-ups, waaronder PlaytoWork en is er zelf een aantal begonnen. Max schreef verschillende boeken, onder meer over flexibel werken en over supply chain. Hij wordt in zijn promotieonderzoek begeleid door professor Dirk-Jan Kamann en professor Jack van der Veen. In zijn vrije tijd is Max een niet-onverdienstelijk autocoureur. 

 

              Corné de Ruijt
           

Corné de Ruijt is promovendus aan de VU op het gebied van recruitment-analytics en data-analist bij Endouble. Zijn onderzoek gaat uit naar hoe recruitment gebruik kan maken van de groeiende hoeveelheid data om zo betere beslissingen te nemen.

              Rob van Elburg
           

Rob van Elburg (Vicepresident Global IT Recruitment, RAVE-cruitment) is misschien wel Nederlands meest bekende IT Recruiter. Ook buiten onze landsgrenzen kennen ze hem goed. Zo noemt LinkedIn hem een Top 10 power sourcer en plaatste Bizzaboo hem op een global top 25 lijst van meest aansprekende HR tech sprekers. In 2000 heeft Rob van Elburg RAVE-cruitment opgericht. Deze organisatie staat vooral bekend om haar innovatieve, full-service, IT Recruitment services. In de workshop IT recruitment neemt Rob van Elburg u mee langs alle huidige trends, de do's, de dont's, de hits en de tricks. U gaat naar huis met praktische tips die morgen direct toepasbaar zijn.

               
              Nicol Tadema
           

In 2011 richtte Nicol Tadema Voor Tekst op, hét tekstbureau voor arbeidsmarktcommunicatie. Samen met haar team schrijft Nicol wervende teksten voor corporates, intermediairs en jobmarketeers waaronder VodafoneZiggo, Eneco, KWF Kankerbestrijding, Landal GreenParks en Brunel.

 

Naast tekstschrijver is Nicol trainer, adviseur en docent als het gaat om het meest gebruikte middel in arbeidsmarktcommunicatie: de vacaturetekst. Afgelopen november (2016) verscheen Nicols boek Werven met Woorden, de eerste Nederlandstalige handleiding voor het schrijven van vacatureteksten. Haar devies? Liever 3 goede reacties dan 50 middelmatige. 

               
              Arjan Elbers
           

Recruitmentspecialist Arjan Elbers is Managing Director & Co-Owner van Twiglers.com: Nederlands meest eigenwijze en efficiënte online netwerk van 49 niche vacaturesites. Arjan leidt de organisatie met een opmerkelijke bevlogenheid. Hij beschikt over een overdosis energie en weet met zijn enthousiasme en creativiteit oplossingen te bedenken die vernieuwend zijn en de sector ten goede komen.


Zijn expertise heeft hij verworven tijdens ruim tien jaar ervaring in professionele arbeidsbemiddeling en internationaal recruitment. Na deze periode is hij in 2009 samen met een compagnon Get.Noticed gestart, een niche ontwikkelaar voor recruitmentsites, jobboards en werken-bij websites. Hij is nog altijd betrokken als aandeelhouder, maar vanaf mei 2016 eindverantwoordelijk voor Twiglers.

 
 

Prijsinformatie

Het is niet meer mogelijk in te schrijven voor dit evenement. Klik op de link hieronder voor een overzicht alle komende evenementen.

Evenementen

 

Ook interessant voor jou

Delen op Social Media

Onderdeel van